reede, 25. mai 2007

McDonalds ja tema omapärasemad kliendid

Seal Mustamäe teel on McDonaldsi burgerimaja ja Statoil peaaegu kõrvuti. Tankisin oma autot ja silmitsesin rahulikul ilmel väljaspoolt McDonaldsi drive-in sektsiooni tegevust...ja ühel hetkel tekkis minu ajus ootamatu lühis. Midagi oli nagu valesti, ja samas ei olnud ka. Midagi oli nagu Eestile nii omast, aga samas kummastavat. Õige, kohale jõudis! Selle McDonaldsi drive-in luugi järjekorra esimene auto oli päris uus 7. seeria BMW, selline ilusasti läikiv aparaat. Siis oli üks n.ö tavaline auto, millele järgenes jälle väga uus E-klassi Mercedes. Selline läikiv ja edevate velgedega. Autosid paistsid juhtivat nooremapoolsed kodanikud, sellised kes Tallinna tänavatel ikka vastu tulevad.

Ma päris tükk aega juurdlesin selle nähtuse üle. Ilmselgelt ei olnud nende kodanike näol tegemist härrasrahva autojuhtidega kes vaba hetke kasutades burgeriputkast läbi lipsasid, samal ajal kui härrasrahvas kuskil restoranis rahulikult einestas (austrid ja boulebasse ja muscadet vein ja framboise ja topelespresso.). Ei, see oligi nende Eesti tingimustes suht jõukate inimeste teadlik toiduvalik. Tänane eine. Närid 800-900 K EEK maksvas autos saia ja pihvi ning oled eluga rahul. Mida siis veel?!

Tänases Äripäevas oli artikkel, et miskeid eriti tuunitud autosid hakatakse kuskil Tortuga cars nimelises salongis müüma. Iseenesest salongil enesel on hea nimi, natukene selline offshore järgi lõhnav...ja varsti avtakse ka Tallinnas esindus kuskuhast saab hakata Lamborghinisid ja Bentleysid ostma. Ausõna, mul pole mitte midagi selle vastu, et neid autosid siin müüakse ja ostetakse! Aga ma mõtlen, et millal ma näen pilti kus McDonaldsi drive-in sabas on uus Lamborghini ning selle sabas Bentley Arnage Red Label? Siis ma teen küll telefoni fotokaga sellest nähtusest ühe pildi. Muideks, ma olen näinud Tallinnas Lasnamäel ka Ferrarit ringi sõitmas. Kohe tuli meelde Miami Vice ja see Ferrari Testarossa millega Crockett ja Tubbs kuskil skid rowdes narkoärikaid taga ajasid. Äkki oligi tegemist tõsieluseriaaliga Lasnamäe Vice kus inspektorid Rõigas ja Golubev valge hiinlase müüki simuleerisid ? :)

Ma olen selline inimene kes arvab, et mõne asja jaoks on ikka oma aeg ja koht. Bentley Arnage Red Labeli koht on näiteks Monacos Hotel de Paris ees. Ma ükskord sattusin Cannesisse sealse filmifestivali ajal. Silma hakkas üks lahtine Bentley millel oli lakooniline numbrimärk WE CAN. See sobis sinna kohta ja atmosfääri nagu rusikas silmaauku. Ja Ferrari kuskil Cortina d´Ampezzos pakub ka kindasti silmale ilu, kuid Tallinnas McDonaldsi drive-in sabas...oo vaatepilti! Mustamäe Vice :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

4 aastat tagasi Cannes'is oli sama numbrimärk Aston Martin cabrio küljes. Katus oli alla lastud, kiirus väike ja autos istuvad mees ja naine kandsid nii auto kui numbrimärgi stiili väga hästi välja.

Anonüümne ütles ...

Hehe! väga õige tähelepanek!

Mulle tundub see samasse valdkonda minema Porsche Cayenne kiirabiautodega.

Ühesõnaga, Ida-Euroopa värk kus arusaam kvaliteetsest elust erineb oluliselt läänemaailma omast.

Anonüümne ütles ...

Oletame... Ma sõidan tutika MB S500'ga.

Sinu jutu järgi ma ei või...

1) Säästukas käia ja oma autot sinna parkida.
2) Ma ei tohi osta poest odavat Kirde saia.
3) Ma pean jooma Cola asemel Coca-Colat.
4) Laua Viina asemel peaks kindlasti mõni 2000kr/l viin olema.

Huvitav tähelepanek kindlasti ;)

Peame aru saama, et jõukusel ja jõukusel on vahe. Äripäev kirjutas just: "Miks noorele perele on vaja 3 miljonilist korterit".
Inimesed ostavad enddale kalleid asju, et tekitata omale mingi staatus. Mina ei saa ka aru kuidas 5000 kroonise kuupalgaga inimene suudab endale liisida miljonist autot ja topeltkallist korterit. Söögiks on neil kiirnuudel?!

Free Counter
Free Counter