kolmapäev, 28. veebruar 2007

sain välisandarmite käest trahvi

Olid teised ennast porikarva autosse peitnud ja mõõtsid sealt kiirust. Et ma olla 40 tsoonis kiirusega 69 km/h liigelnud. Tsoon ise, muide, oli üsna inim- ja autotühi pikk sirge. Tõtt-öelda pole ma kiirust mõõtvaid välisandarmeid tükk aega enam kuskil kohanud mistõttu olen kiirusepiirangute märke hakanud pidama meie teid ja tänavaid kaunistavateks värviküllasteks dekoratiivseteks elementideks. Loomulikult ei tähenda see seda, et ma teiste kaasliiklejatega ei arvestaks - jälgin alati tähelepanelikult, et ma iseäranis jalakäijaid ohtu ei seaks. Nüüd aga pidasid välisandarmid, kes olid ütlemata viisakad mehed, mu kinni ja vormistasid protokolli. Ma siis vastasingi neile ausalt, et mõtlesin omi mõtteid ja lihtsalt sõitsin, mis oli ka tõsi. Kui sul on auto millel on toredasi urisev uusima põlvkonna diiselmootor ja imekiiresti käike vahetav automaatkäigukast siis sõites ei tee tõepoolest vahet, et millal siis spidomeeter 50 või 70 peal võiks olla. Aga välisandarmid teevad vahet küll nagu kogeda sai - nüüd peab Rahumäe teele asja arutama minema.

Kommentaare ei ole:

Free Counter
Free Counter